Ga direct naar hoofd-inhoud »

Veelgestelde vragen

> Bestellen

> Betalen & facturatie

> Garantie

> Het Snoerboer-assortiment

> Verzenden & retourneren

> Klachtenprocedure

> Hulp bij montage

> Technische vragen

> Snoerboer & jij

> Volg Snoerboer op social media!


Bestellen

Hoe kan ik meerdere meters strijkijzersnoer aan één stuk kopen?
Dat is heel simpel: vul bij “aantal” het gewenste aantal meters aan één stuk in en wij zorgen ervoor dat je het als één lopend stuk ontvangt.

Hoeveel meter kan ik maximaal aan één stuk bestellen?
De meeste snoeren uit ons assortiment hebben een maximale lengte van 100 meter. Er zijn uitzonderingen, zoals het Oranje Kunststof snoer met een maximale lengte van 30 meter en diverse Torcido Snoeren zijn tot 170 meter aaneen verkrijgbaar. Uitzonderingen op de regel worden altijd gemeld op de productpagina.

Hoe kan ik mijn bestelhistorie terugzien?
Dit is alleen mogelijk wanneer je een account hebt aangemaakt op www.snoerboer.nl. In dit account worden alle bestellingen die je hebt geplaatst bewaard, zodat je altijd kan terugkijken welke lamp je ook alweer besteld had. We bevelen dit zeker aan!

Hoe kom ik aan een kortingscode?
Een kortingscode geven wij niet zomaar weg, hier is altijd een actie aan verbonden. Om op de hoogte te blijven van kortingsacties is het aan te raden je in te schrijven voor onze nieuwsbrief of ons te volgen op Facebook (www.facebook.com/snoerboer), Twitter (www.twitter.com/snoerboer) of Instagram (www.instagram.com/snoerboer).

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?
Het komt voor dat bestelbevestigingen in de spam-map belanden. Wanneer je jouw bestelling goed hebt afgerond, bestaat de kans dat de bevestiging ook bij jou in de spam is terecht gekomen. Mocht-ie daar ook niet te vinden zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice via info@snoerboer.nl of  (0031) 010 7370991.

Kan ik een artikel bestellen dat niet op voorraad is?
Dat kan zeker, je bestelling wordt dan vastgehouden totdat deze volledig uitgeleverd kan worden. We houden je zo goed en duidelijk mogelijk op de hoogte van de status van jouw bestelling en de levertijd ervan. Mocht de levertijd van het product erg lang zijn, dan bieden wij je een soortgelijk alternatief!

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?
Wij sturen regelmatig updates over je bestelling: de bevestiging ervan, de verwerking ervan, je factuur en een bericht van verzending. Zo houden wij je van de status op de hoogte. Als je een account hebt bij ons, dan kun je ook inloggen op je account om de status te checken.

Kunnen jullie ook producten leveren die niet op de site staan?
Dat hangt ervan af om welk product het gaat. Je kunt hier altijd vrijblijvend contact met ons over opnemen via een bericht naar info@snoerboer.nl. Graag de specificaties van het gewenste product zo duidelijk mogelijk vermelden, zodat wij gauw met een concreet antwoord kunnen reageren.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Nee, dat is niet mogelijk. Administratief en met het oog op de betaling van de bestelling, is dit voor zowel jou als ons erg omslachtig. Het beste is dus om zelf, of door iemand uit je omgeving, de bestelling te (laten) plaatsen. We kunnen je natuurlijk wel telefonisch op weg helpen met het plaatsen van jouw bestelling!

Kan ik mijn bestellingen wijzigen/annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren of wijzigen door direct (voor wijzigingen: binnen een half uur het liefst) na bestelling een e-mail te sturen naar info@snoerboer.nl of dit telefonisch door te geven aan één van de Snoerboeren via  (0031) 010 7370991. Doe dit zo snel mogelijk na plaatsing van de bestelling, zodat ons magazijn de wijzigingen nog kan doorvoeren.

Wat moet ik doen als ik de inloggegevens voor mijn account vergeten ben?
Ga naar “Mijn account” (links bovenin) en klik op “Wachtwoord vergeten?”, vul het e-mailadres in waarmee je doorgaans inlogt. Je ontvangt kort daarna een e-mail om je account te resetten. Ben je het e-mailadres kwijt waarmee je altijd inlogt? Bel even met één van onze medewerkers, zij helpen je verder: (0031) 010 7370991.

Hoe verwijder ik producten uit mijn winkelmandje?
Ga naar je winkelmandje en bij het te verwijderen artikel wijzig je het aantal naar “0” (nul). Vervolgens klik je op “winkelmandje bijwerken” en klaar is Kees!

 

Betalen en facturatie

Welke betaalmethodes hanteert Snoerboer?
Ideal: betaal direct via jouw bank;
PayPal: betaal online zonder je gegevens te delen;
Afterpay: betaal pas wanneer je het product ontvangen hebt;
Mastercard, Visa: betaal met je creditcard;
GiroPay (DU): online-banking dat vooral in Duitsland wordt gebruikt;
Sofort banking (DU): betaal direct via jouw bank (gebruikelijk in Duitsland);
Bancontact/Mister Cash (BE): betaal direct via jouw bank (gebruikelijk in België);
Bankoverschrijving: betaal via een bankoverschrijving onder vermelding van jouw bestelnummer;
Op rekening: alleen mogelijk voor bedrijven met een geldig BTW-nummer

Kan ik achteraf betalen voor mijn bestelling?
Jazeker, hiervoor kan je de optie “Afterpay” kiezen. Met deze optie betaal je pas wanneer je de producten hebt ontvangen.

Wat als mijn betaling mislukt is?
Wanneer je betaling niet gelukt is, maar je je bestelling wel wil doorzetten, neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@snoerboer.nl of (0031) 010 7370991. Zij bieden je een passende oplossing.

Kan ik mijn adresgegevens nog wijzigen na het ontvangen van mijn factuur?
Nee, dat is niet mogelijk. Wees er dus op alert dat je de gegevens direct goed invult! Het verzendadres kan nog wel gewijzigd worden, zorg er dan wel voor dat je dit direct na plaatsing van je bestelling doet.

Kan ik achter nog BTW terugvragen bij mijn intercomunitaire levering(BE)?
Nee, voor het afronden van je bestelling wordt vriendelijk doch dringend verzocht je BTW-nummer in te vullen voordat je de bestelling bevestigt en afrond. Alleen wanneer wij een geldig BTW-nummer ontvangen met de bestelbevestiging, kunnen wij het BTW-bedrag terugstorten.

Kan ik een kopie van mijn factuur ontvangen?
Ja hoor, waag er even een mailtje over naar info@snoerboer.nl en onze klantenservice helpt je verder.

 

Garantie en retouren

Mag ik het snoer omruilen wanneer het niet naar wens is?
Nee, want het snoer is voor jou op maat geknipt. Mocht je twijfelen of een snoer de juiste kleur heeft, dan raden wij aan eerst een sample ervan te bestellen: http://www.snoerboer.nl/strijkijzersnoer/snoersamples.html.
Een uitzondering hierop is als het snoer niet aan jouw verwachtingen voldoet voor wat betreft de kwaliteit. Er moet in dat geval spraken zijn van duidelijke schade aan het snoer welke toe te schrijven is aan Snoerboer. Wenst u aanspraak te maken op deze garantie verzoeken wij je contact op te nemen met ons via een bericht naar info@snoerboer.nl met scherp beeldmateriaal van de schade.

Wettelijke garantie
Op geleverde producten van snoerboer is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat het betreffende product datgene is of moet doen wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten.

Aan bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld, het ene product gaat immers langer mee dan het ander en van het ene product wordt ook weer meer verwacht dan van het andere. Wil je hier meer over weten, bekijk dan onze algemene voorwaarden.

Wanneer je een product hebt ontvangen dat niet voldoet, zal snoerboer zorgen voor herstel of vervanging van het betreffende product. Is herstel of vervanging niet (meer) mogelijk, dan restitueert snoerboer het aankoopbedrag. Hierbij is het van belang dat je kunt aantonen dat het product bij ons gekocht is. Elke bewijs van aankoop is hierbij voldoende.
De eerste zes maanden na aankoop geldt tevens een omgekeerde bewijslast. Dat wil zeggen dat snoerboer moet bewijzen dat het defect te wijten is aan een fout van de koper.

Heb je een product ontvangen dat niet doet wat er van verwacht mag worden, meldt dit dan uiterlijk binnen 2 maanden nadat je het product hebt ontvangen.

Door snoerboer bepaalde garanties zijn extra garanties en hebben geen invloed op de wettelijke garanties. Je kunt je dus te allen tijde beroepen op de wettelijke garanties.


Melden bij verkeerd ontvangen producten
Heb je een verkeerd product ontvangen, bijvoorbeeld een ander product dan je eigenlijk besteld hebt, dan vragen we je vriendelijk om ons hiervan zo snel als mogelijk na ontdekking van op de hoogte te stellen. Melding van verkeerd ontvangen producten dient uiterlijk 2 maanden na ontvangst van je pakket aan ons te worden doorgegeven. Uiteraard zorgen wij in dit geval voor kosteloze verzending van het juiste product.


Het Snoerboer-assortiment

Kan ik ergens het assortiment van Snoerboer in het echt bekijken?
Dat kan absoluut. Snoerboer heeft een showroom in Rotterdam, waar het gehele assortiment wordt verkocht. De showroom heet Wattnou en is te vinden aan de Nieuwe Binnenweg 190 – voor de openingstijden kijk je op www.wattnou.nl/de-winkel. Mocht je niet in de buurt van Rotterdam wonen, dan heeft Snoerboer ook diverse verkooppunten in Nederland en België. Kijk hier welk verkooppunt bij jou in de buurt zit: http://www.snoerboer.nl/verkoopadressen/

Heeft Snoerboer.nl ook cadeaubonnen?
Helaas helaas, nóg niet. Hiervoor willen we je vragen nog even geduld te hebben, ze zijn namelijk al wel in de maak. Meld je aan voor onze nieuwsbrief als je hiervan op de hoogte wil blijven!

Heeft Snoerboer.nl ook cadeauverpakkingen?
We pakken bestellingen niet in, maar we hebben wel een aantal producten die geschikt zijn om weg te geven. Not a Box by Snoerboer is daar een goed voorbeeld van.

Wat is een trekontlaster?
Een trekontlaster of klemnippel is een dopje dat bovenop een fitting met M10-schroefgat kan worden gedraaid. Na correcte bevestiging zorgt dit “dopje” ervoor dat het snoer wordt verstevigd en het niet alleen aan de koperdraadjes bevestigd is, bovendien zorgt het voor een mooie afwerking. Een 'trekontlaster plafondbevestiging' is een fiberplaatje met drie gaten erin. Door de twee kleinere gaten haal je het snoer (ter versteviging) en met het grotere gat kan het aan een haak bij je lichtpunt of in je plafond gehangen worden.
Bij Snoerboer zijn trekontlasters en klemnippels in wit, zwart en transparant kunststof verkrijgbaar, alsook in messing, chroom en nikkel.

Wat is een wago lasklem?
Een wago lasklem is een versimpeld knoopje waardoor stroom verdeeld kan worden. Je hebt altijd twee lasklemmen nodig, zodat je de + draden en de – draden allemaal in een aparte lasklem kan bevestigen (doe nooit + en – bij elkaar).

 

Verzenden & retourneren

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Bij een bestelling boven de 25 euro vervallen de verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland en België.
Brievenbuszending kost 2,50 euro – alleen mogelijk in Nederland;
Verzending pakketpost Nederland kost 5,50 euro;
Verzending pakketpost België kost 7,50 euro.

Als ik buiten Nederland woon, kan ik dan ook bij Snoerboer.nl bestellen?
Absoluut! Snoerboer verzendt wereldwijd. Als je verzendadres buiten Nederland of België is, dan kan je jouw bestelling alleen plaatsen via onze internationale webshop: http://www.snoerboer.com. De verzendkosten worden automatisch of achteraf berekend.

Is het mogelijk dat ik een deellevering ontvang?
Uit milieuoverwegingen probeert Snoerboer zoveel mogelijke complete bestellingen te versturen in plaats van separate producten. Wens je toch een deellevering te ontvangen, dan is het raadzaam daarover in contact te raken met onze klantenservice via info@snoerboer.nl of (0031) 010 7370991.

Wat is de verzendtijd?
Bestel en betaal je doordeweeks voor 16:03 uur, dan heeft u het de volgende dag in huis – mits alle bestelde producten op voorraad zijn. We streven ernaar bestellingen binnen 24 uur uit te leveren, mocht dit niet lukken dan word je hiervan op de hoogte gesteld en ontvang je een nieuwe leverdatum.

Met welke partij verzendt Snoerboer.nl mijn pakket?
Snoerboer draagt alle particuliere zendingen binnen Nederland over aan PostNL.
Alle particuliere zendingen naar België worden bezorgd door GLS.
Zakelijke bestellingen worden in de meeste gevallen bezorgd door GLS, maar soms ook door PostNL, DPD, Fedex of een palletkoerier.

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen op een postbusadres?
Dat is alleen mogelijk wanneer het gaat om een particuliere bestelling binnen Nederland.

Kan ik mijn bestelling ergens afhalen?
Zeker weten, dat kan in de showroom van Snoerboer: de winkel Wattnou op de Nieuwe Binnenweg 190 te Rotterdam (www.wattnou.nl/de-winkel). Vergeet niet (een kopie van) de bestelbevestiging mee te nemen.

Wat moet ik doen wanneer ik een verkeerd product heb ontvangen?
Neem uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst, dan wel tekening van ontvangst van het pakket, contact op met onze klantenservice via een bericht naar info@snoerboer.nl of een telefoontje naar (0031) 010 7370991.

Hoe gaat het in zijn werk als ik één of meerdere producten wil retourneren?
Voor het beleid van Snoerboer omtrent garantie en retourzendingen verwijzen we je graag door naar onze Algemene Voorwaarden: http://www.snoerboer.nl/algemene-voorwaarden.
Snoeren worden voor u maat geknipt en kunnen derhalve niet geretourneerd worden. Een uitzondering hierop is als het snoer niet aan uw verwachtingen voldoet voor wat betref de kwaliteit. Er moet in dat geval spraken zijn van duidelijke schade aan het snoer welke toe te schrijven is aan Snoerboer. Wenst u aanspraak te maken op deze garantie verzoeken wij u contact op te nemen met ons. In het geval van een defect zijn de retour transportkosten voor rekening van Snoerboer. Indien het product retour gezonden wordt zonder dat er sprake is van een defect zijn de retourkosten voor rekening van de koper.

Help! Één of meerdere producten zijn kapot aangekomen, wat nu?
Voor het beleid van Snoerboer omtrent garantie en retourzendingen verwijzen we je graag door naar onze Algemene Voorwaarden: http://www.snoerboer.nl/algemene-voorwaarden.
Snoeren worden voor jou op maat geknipt en kunnen derhalve niet geretourneerd worden. Een uitzondering hierop is als het snoer niet aan jouw verwachtingen voldoet voor wat betref de kwaliteit. Er moet in dat geval spraken zijn van duidelijke schade aan het snoer welke toe te schrijven is aan Snoerboer. Wens je aanspraak te maken op deze garantie verzoeken wij je contact op te nemen met ons. In het geval van een defect zijn de retour transportkosten voor rekening van Snoerboer. Indien het product retour gezonden wordt zonder dat er sprake is van een defect zijn de retourkosten voor rekening van de koper.

Krijg ik een bevestiging van mijn retourzending?
Wanneer de retourzending in ons magazijn is gearriveerd zal deze worden verwerkt. Je zal hiervan een bevestiging krijgen en, indien besproken, een credit ontvangen. Onze financiële administratie verwerkt vervolgens de creditfactuur – het terug te storten ontvang je dan uiterlijk 7 werkdagen erna.


Klachtenprocedure

Bij snoerboer doen we er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan.

Heb je een klacht over bijvoorbeeld een product, een levering of onze dienstverlening, dan verzoeken we je deze klacht te mailen naar info@snoerboer.nl. Wanneer de klacht bij ons binnen komt, ontvangt u hiervan per e-mail een ontvangstbevestiging. Vervolgens ontvangt u uiterlijk binnen 14 dagen onze reactie. Wij sturen de reactie naar het e-mailadres waarmee de klacht aan ons is verstuurd.  

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr).


Hulp bij montage

Hoe monteer ik een fitting aan een snoer?
http://youtu.be/JQJKhx5gckM?list=UU-2k2nOTUcgXfSowaod65_Q

Hoe monteer ik een stekker aan een snoer?
http://youtu.be/gy5WeWrkBWI?list=UU-2k2nOTUcgXfSowaod65_Q

Hoe monteer ik een snoerschakelaar?
http://youtu.be/R-mHNcf5ej4?list=UU-2k2nOTUcgXfSowaod65_Q

Hoe strip ik een snoer?
http://youtu.be/djfC1x_rbQI?list=UU-2k2nOTUcgXfSowaod65_Q

Hoe bevestig ik een kroonsteentje?
http://youtu.be/4Y8LP_PEhf4?list=UU-2k2nOTUcgXfSowaod65_Q

Hoe bevestig ik meerdere snoeren aan één lichtpunt?
Dit is het gemakkelijkst met het gebruik van de wago lasklemmen. Dit zijn versimpelde knoopjes, waardoor het stroom verdeeld kan worden vanuit één lichtpunt. In deze blog van Interiorator wordt duidelijk weergeven hoe de lasklemmetjes werken en hoe je tot een mooi resultaat kan komen wanneer je meerdere lampen uit één lichtpunt wil laten komen: http://interiorator.com/yes-really-easy-make-snoerboer-chandelier/.

Heeft Snoerboer.nl een reparatieservice?
Ja, maar niet online. Elke vrijdag van 11:00 tot 16:00 uur organiseert Wattnou (de showroom van Snoerboer) een spreekuur onder leiding van Opa Ampère. Wattnou vind je op de Nieuwe Binnenweg 190 te Rotterdam (www.wattnou.nl/de-winkel).

Kan ik elk snoer vervangen voor een strijkijzersnoer?
Wat betreft verlichting kan dat over het algemeen wel. Let er wel op dat je wellicht een verstevigende kabel of staaldraad nodig heeft wanneer een lampenkap erg zwaar is. Ons snoer kan, indien correct bevestigd, circa 1,5 – 2 kilo houden.
Wanneer je het stroomdraad van elektrische apparaten wil vervangen, dien je goed te kijken wat voor snoer er origineel aan bevestigd zat: 2-polig of 3-polig (en welke dikte de polen hebben). Mocht je het zekere voor het onzekere willen nemen, dan raden wij je aan langs te komen bij ons Spreekuur voor lampenreparatie en advies over elektriciteit door Opa Ampère op vrijdagmiddag tussen 11:00 uur en 16:00 uur in onze winkel Wattnou.

Welk snoer is geschikt wanneer ik een stekkerdoos wil maken?
Het snoer wat jij nodig hebt om jouw eigen stekkerdoos veilig te maken heeft de specificatie “3x1,5mm²”. Wij hebben dit snoer niet altijd op voorraad, dus het is wijs om hiernaar te informeren via info@snoerboer.nl.
Omdat er op een stekkerdoos vaak veel stroom wordt aangesloten is het belangrijk dat de stekkerdoos veilig is, dit is ook opgenomen door de Europese regelgeving over elektriciteit. Dit doe je, onder andere, door de stekkerdoos te voorzien van een derde draad – de aardedraad (groen/gele pool), maar ook door dikkere koperdraden (1,5mm²) te gebruiken dan voor verlichting (0,75mm²) wordt gebruikt.

 

Technische vragen

Wat is het verschil tussen een gloeilamp, halogeenlamp, spaarlamp en ledlamp?
De grote verschillen:
1. Een gloeilamp bespaart geen energie, want deze verbruikt 100% van de aangegeven lichtopbrengst; Een halogeenlamp bespaart bijna 30% in vergelijking met een gloeilamp; Een spaarlamp daarentegen bespaart maar liefst 80%! en tot slot bespaart de ledlamp het meest, namelijk circa 90%!
2. Een gloeilamp en een halogeenlamp kan je altijd dimmen, terwijl er nauwelijks spaarlampen zijn die je kan dimmen. Ledlampen kun je juist weer steeds vaker dimmer, maar let op: daarvoor heb je wel een speciale leddimmer nodig.
3. Een gloeilamp en een halogeenlamp hebben nog steeds een hele hoge warmteopbrengst, ze worden dus erg warm als ze branden. Een spaarlamp wordt redelijk warm en een ledlamp nauwelijks.
4. Een gloeilamp en een halogeenlamp zijn erg kwetsbaar en daardoor erg onberekenbaar wanneer het op de levensduur aankomt.

Wat is E27?
E27 is de benaming voor de fitting die je waarschijnlijk kent als de “normale fitting” of de “grote fitting”. “E” staat voor Edison en “27” staat voor de diameter van de fitting, die 27 mm is. De E27 is een schroeffitting.

Wat is E14?
E14 is de benaming voor de fitting die je waarschijnlijk kent als de “kleine fitting”. “E” staat voor Edison en “14” staat voor de diameter van de fitting, die 14 mm is. De E14 is een schroeffitting.

Wat is E40?
E40 zal je niet veel meer tegenkomen. “E” staat voor Edison en “40” staat voor de diameter van de fitting, die 40 mm is. De E40 is een schroeffitting, die hoofdzakelijk in de scheepvaart wordt gebruikt en die nu nauwelijks meer voorkomt. Mocht je een oude lamp op de kop hebben getikt met een E40-fitting, geen zorgen, want wij hebben een verloopfitting van E40 naar E27 (http://www.snoerboer.nl/verloopfitting-e27-e40-voor-e27-lampen.html).

Wat is B22?
B22 is de benaming voor een grote bajonetfitting, waarbij de “B” voor bajonet staat en “22” voor de diameter van 22mm. De B22-fitting is een fitting met bajonetsluiting – te herkennen aan een gladde ronde fitting met aan weerszijde twee uitstekende staafjes.

Wat is B15?
B15 of Ba15d is de benaming voor een kleine bajonetfitting, waarbij de “B” voor bajonet staat en “15” voor de diameter van 15mm. De B15-fitting is een fitting met bajonetsluiting – te herkennen aan een gladde ronde fitting met aan weerszijde twee uitstekende staafjes.

 

Snoerboer.nl & jij

Ik wil Snoerboer-dealer worden, hoe word ik dat?
Leuk! We zien onze producten graag verspreid door het hele land en daarbuiten en we kunnen daarbij jouw hulp goed gebruiken. Maar we zijn eerst erg nieuwsgierig naar jouw winkel, bedrijf of organisatie en hoe Snoerboer daarbinnen gepresenteerd kan worden. Stuur gauw een bericht met deze info naar marketing@snoerboer.nl, zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden.

Wie moet ik benaderen voor een samenwerking met Snoerboer.nl?
Wij staan er altijd voor open om de opties om nieuwe samenwerkingen te bekijken. Stuur een bericht met de specificaties over en beelden van jouw product naar ons marketingteam via marketing@snoerboer.nl en zij komen zo snel mogelijk op je ideeën terug.

Waar kan ik suggesties voor producten indienen?
We zijn erg benieuwd naar wat jij in ons assortiment mist of welk product je erin vindt passen. Stuur een bericht met het product en jouw motivatie voor de opname van het product in ons assortiment naar marketing@snoerboer.nl.

Ik heb een foutje ontdekt op de website, waar kan ik dat melden?
Oei, dat kan niet de bedoeling zijn geweest. Fijn dat je dit met ons wil delen! Je kunt het foutje samen met een link naar de pagina sturen naar ons marketingteam via marketing@snoerboer.nl.

 

Social media

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Helemaal onderaan onze homepage (www.snoerboer.nl) vind je een aanmeldveld voor de nieuwsbrief. Je hoeft alleen je e-mailadres in te vullen, dan krijg je een bevestigingsmail en na bevestiging word je maandelijks op de hoogte gehouden van onze nieuwste producten, spannende (kortings)acties en trends uit de verlichtingswereld.

Op welke social media is Snoerboer te vinden?
Facebook: Like Snoerboer
Twitter: Tweet with @snoerboer
Instagram: Follow @snoerboer (and tag #snoerboer)
Pinterest: Pin @snoerboer
Youtube: Subscribe to SnoerboerNL
Foursquare: Check in at our store!