Klantenservice

Klantenservice

Wij gaan je helpen

Ontmoet Layla - en Dave (je ziet 'm nog niet; hij is er wel). Heb je een technische vraag of een vraag over je bestelling? Kijk eerst of je je antwoord hieronder vindt. Ben je hier niet mee geholpen, dan staan deze helpdeskhelden je graag te woord.

Je kunt ze iedere werkdag tussen 09:00 en 18:30 uur telefonisch bereiken op 010 737 0991. Mailen mag ook: info@snoerboer.nl


Waar gaat je vraag over?

Bestellen & betalen Bezorgen & afhalen Garanties, ruilen & retouren

Bedrijfsgegevens

Snoerboer bv
Rabobank
Kvk: 65147030
Btw: NL855998441B01
IBAN/SEPA: NL09RABO0107248816
BIC: RABONL2U

De 8 meest gestelde vragen

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als je op werkdagen voor 18:30 uur bestelt en afrekent én indien alle bestelde producten op voorraad zijn, dan heb je je bestelling de volgende dag in huis.

Als je na 18:30 uur, in het weekend of op een feestdag bestelt en afrekent, dan maken we jouw bestelling de eerstvolgende werkdag klaar voor verzending. Je ontvangt ‘m dan de dag dáárna.

We houden je altijd per e-mail op de hoogte van de status van jouw bestelling.


2. Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?
Ja, mits het totaalbedrag van jouw bestelling hoger dan 25 euro is.
Nee, wanneer je bestelbedrag lager dan 25 euro is. Wanneer dit het geval is kost verzending binnen Nederland 5,50 euro; verzending binnen België kost 7,50 euro.
Brievenbuszending kost 2,50 euro - alleen mogelijk in Nederland.


3. Kan ik mijn bestellen nog aanpassen/annuleren?
Je kan je bestelling annuleren of wijzigen door direct na bestelling een e-mail te sturen naar info@snoerboer.nl of dit telefonisch door te geven aan onze klantenservice via 010 737 0991. Doe dit zo snel mogelijk na plaatsing van de bestelling, zodat ons magazijn de wijzigingen op tijd kan doorvoeren.


4. Hoe stuur ik een product of een bestelling retour?
Neem voordat je iets retour stuurt eerst contact op met de klantenservice via 010 737 0991. Dan leggen wij aan je uit hoe het in z'n werk gaat.


5. Kan ik een artikel bestellen dat niet op voorraad is?
Dat kan zeker. Je bestelling wordt dan vastgehouden totdat deze volledig uitgeleverd kan worden. We houden je zo goed en duidelijk mogelijk op de hoogte van de status van jouw bestelling en de levertijd ervan. Mocht de levertijd van het product erg lang zijn, dan bieden we je een soortgelijk alternatief óf we verzenden je bestelling in delen.


6. Wat is de garantietermijn van lampen?
Gloei-, kooldraad- en halogeenlampen: Wij geven de garantie dat de lamp werkt bij aankomst. Wij kunnen helaas geen garantie geven op de levensduur aangezien dit van vele factoren afhankelijk is. Het kan dan ook raadzaam zijn een reservelamp aan te schaffen om verzendkosten te besparen.

Spaarlampen: 1 maand garantietermijn

Ledlampen: 1 maand garantietermijn


7. Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
Heb je een klacht over onze producten of onze service, dan kun je contact opnemen met onze helpdeskhelden. Je kunt ons telefonisch bereiken op 010 737 0991. Stuur je liever een e-mail? Dat kan natuurlijk ook. Stuur een mail naar info@snoerboer.nl. Je krijgt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Hebben we je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je de klacht altijd voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel of aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.


8. Kan ik mijn bestelling ergens afhalen?
Zeker weten! We hebben een afhaalbalie op de Veilingweg 44 te Rotterdam. Neem (een kopie van) je bestelbevestiging mee. Doordeweeks geopend van 09:00 – 18:30 uur.