Bezorgen en afhalen

Bezorgen & afhalen


Bezorgen doen we bij Snoerboer als de bliksem. Soms kan het alleen niet snel genoeg en wil je de snoeren zelf in handen nemen. Je kunt er dan ook voor kiezen om je bestelling af te halen aan de afhaalbalie bij ons magazijn aan de Veilingweg 44 te Rotterdam. Doordeweeks geopend van 09:00 – 18:30 uur.

Heb je liever dat je bestelling geleverd wordt? Geen punt. Je hebt het heel snel binnen.
Bestel je doordeweeks voor 18:30 uur, dan heb je het de volgende werkdag in huis – mits alle bestelde producten op voorraad zijn. Lukt dit onverhoopt niet, dan houden we je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling.

Heb je andere dringende vragen over bezorgen en afhalen? Vind hieronder je antwoord. Of geef een belletje aan (+31)10 737 0991. Mailen mag ook info@snoerboer.nl.

KlantenserviceBestellen & betalenGaranties, ruilen & retouren

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als je op werkdagen voor 18:30 uur bestelt en afrekent én indien alle bestelde producten op voorraad zijn, dan heb je je bestelling de volgende dag in huis.

Als je na 18:30 uur, in het weekend of op een feestdag bestelt en afrekent, dan maken we jouw bestelling de eerstvolgende werkdag klaar voor verzending. Je ontvangt ‘m dan de dag dáárna.

We houden je altijd per e-mail op de hoogte van de status van jouw bestelling.


2. Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?
Ja, mits het totaalbedrag van jouw bestelling hoger dan 25 euro is.
Nee, wanneer je bestelbedrag lager dan 25 euro is. Wanneer dit het geval is kost verzending binnen Nederland 5,50 euro; verzending binnen België kost 7,50 euro.
Brievenbuszending kost 2,50 euro - alleen mogelijk in Nederland.


3. Waar kan ik mijn bestelling ophalen?
Als je hebt aangegeven dat je je online bestelling wil afhalen, dan kan je terecht bij onze afhaalbalie aan de Veilingweg 44 in Rotterdam. Doordeweeks geopend van 09:00 - 18:30 uur.


4. Wanneer ligt mijn bestelling klaar om op te halen?
Je ontvangt een e-mail van ons zodra jouw bestelling klaar ligt om opgehaald te worden. Indien alles uit jouw bestelling op voorraad is en je voor 18:30 uur besteld en betaald hebt, dan kan je jouw bestelling dezelfde dag nog afhalen. Onze afhaalbalie is gevestigd aan de Veilingweg 44 in Rotterdam.

Indien jouw bestelling na 18:30 uur geplaatst is of we niet alle producten op voorraad hebben, dan houden we je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling.


5. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, zeker! We houden je sowieso op de hoogte per e-mail. Als je bestelling in een brievenbuspakket wordt verzonden, dan is deze helaas niet verder traceerbaar.

Maar elke bestelling die als pakket verzonden wordt, die krijgt een unieke code - de track and trace-code. Deze code sturen we naar je op per e-mail. Het kan 24 uur duren voordat de code actief wordt. Zodra jouw track and trace-code actief is, laat de bezorgdienst precies zien waar jouw pakket is en wanneer ze verwachten bij je op de stoep te staan.


6. Kan ik mijn verzendadres nog wijzigen?
Zolang de bestelling nog niet is vertrokken kunnen we het adres nog aanpassen. Hier geldt absoluut: de beller is sneller! Bel ons direct op, dan passen we het, al keuvelend, voor je aan.


7. Wie bezorgt mijn bestelling?
De meeste van onze bestellingen worden geleverd door PostNL in zowel Nederland als België. Sommige bestellingen worden geleverd door DPD of DHL


8. Kan ik mijn bestelling buiten Nederland of België laten bezorgen?
Ja, dat kan. Bij afrekenen vul je het gewenste verzendadres in. De verzendkosten voor een (internationale) zending worden automatisch berekend zodra het adres is ingevuld.


9. Wordt mijn bestelling in één keer verzonden?
Ja, als je hele bestelling op voorraad is. Of je producten op voorraad zijn, dat staat in je winkelwagen vermeld bij elk product.
Mocht niet alles op voorraad zijn, dan kunnen we een deel van de verzending eerder opsturen. In dat geval kan het zijn dat wij verzendkosten rekenen voor de verzending van de rest van de levering.
Wil je je bestelling in delen geleverd hebben? Mail ons dan.


10. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Dat is afhankelijk van de bezorgdienst: vaak wordt je bestelling dan bij de buren bezorgd. Het kan ook zijn dat het pakket naar een afhaalpunt wordt gebracht. Wij hebbben hier geen invloed op; de betreffende bezorgdienst zal je hierover op de hoogte houden.


11. Ik wacht al een tijdje en heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?
Houd je ordernummer bij de hand en neem contact met ons op per telefoon of per e-mail. Wij gaan het voor je uitzoeken!


12. Wat kan ik doen als een product beschadigd is bij levering?
Pak je camera erbij en maak foto’s van het beschadigde product. Mail deze foto’s naar ons onder vermelding van je ordernummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.


13. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis als ik in het weekend of op een feestdag bestel?
Over het algemeen levert de bezorger de dag nadat wij het hebben meegegeven.
Wanneer je in het weekend of op een feestdag bij ons bestelt, maken we jouw bestelling dus de eerstvolgende werkdag gereed voor verzending.
Bij zendingen naar het buitenland kan dat wat langer duren.


14. Kan ik mijn bestelling bij een afhaalpunt laten bezorgen?
Ja, dat kan. We kunnen jouw bestelling bij een DPD-afhaalpunt laten bezorgen. Wil je jouw bestelling naar een DPD-afhaalpunt laten sturen? Neem dan contact met ons op.


15. Kan ik een bestelling op een postbusadres laten bezorgen?
Ja, geen enkel probleem.