Bestellen en betalen

Bestellen & betalen


Bestellen en betalen gebeurt bij Snoerboer veilig en op dé manier die voor jou het fijnste werkt. Je kunt kiezen uit maar liefst 9 verschillende betaalmethoden, zoals iDeal, Paypal en Afterpay.

Wil je iets hebben, maar vind je het niet in onze webshop? Dan helpen we je graag zoeken.

Heb je andere vragen over bestellen en betalen? Vind hieronder je antwoord. Of geef een belletje aan (+31)10 737 0991. Mailen mag ook: info@snoerboer.nl.

Alles over bestellenAlles over betalenKlantenserviceBezorgen & afhalenGaranties, ruilen & retouren

1. Hoe kan ik mijn bestelhistorie terugzien?
Je bestelhistorie terugzien is alleen mogelijk als je een account hebt aangemaakt. In je Snoerboer-account worden alle bestellingen die je hebt geplaatst opgeslagen, zodat je altijd kan terugkijken welke lamp je ook alweer besteld had. We bevelen dit zeker aan!


2. Hoe kom ik aan een kortingscode?
Snoerboer heeft regelmatig leuke kortingsacties en kortingscodes. Om op de hoogte te blijven van de laatste acties kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief en volg ons op
Facebook en Instagram.


3. Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?
Het kan gebeuren dat de bestelbevestiging in je spamfolder belandt. Mocht de bevestiging daar ook niet te vinden zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice per mail of telefoon.


4. Kan ik een artikel bestellen dat niet op voorraad is?
Dat kan zeker, je bestelling wordt dan vastgehouden totdat deze compleet is. We houden je per e-mail zo goed en duidelijk mogelijk op de hoogte van de status van jouw bestelling en de levertijd ervan. Mocht de levertijd van het product erg lang zijn, dan bieden wij je graag een alternatief.


5. Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?
Als je een account bij ons hebt aangemaakt, dan kan je daarop inloggen en de status van je bestelling bekijken. Maar wij laten je de status van je bestelling ook altijd per e-mail weten. Je ontvangt de volgende e-mails: de bevestiging, de verwerking, de factuur en een bericht van verzending.


6. Kunnen jullie ook producten leveren die niet op de site staan?
Dat hangt ervan af om welk product het gaat. Je kan hierover altijd vrijblijvend contact oopnemen met onze klantenservice per mail of telefoon. We ontvangen graag zoveel mogelijk specificaties van het gezochte product, zodat wij gauw met een concreet antwoord kunnen reageren.
Een andere, snellere optie is om langs te komen bij onze afhaalbalie. Daar kunnen we je persoonlijk advies geven.


7. Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Nee, dat is niet mogelijk. Administratief en met het oog op de betaling van de bestelling, is dit voor ons allebei erg omslachtig. Het beste is dus om zelf, of door iemand uit je omgeving, de bestelling te (laten) plaatsen. We kunnen je natuurlijk wel telefonisch op weg helpen met het plaatsen van jouw bestelling.


8. Wat moet ik doen als ik de inloggegevens van mijn account vergeten ben?
Ga naar “Mijn account” (rechts bovenin) en klik op “Wachtwoord vergeten?”, vul het e-mailadres in waarmee je doorgaans inlogt. Je ontvangt kort daarna een e-mail om je account te resetten. Ben je het e-mailadres kwijt waarmee je altijd inlogt? Bel even met één van onze klantenservice, zij helpen je verder per mail of telefoon.


9. Hoe verwijder ik producten uit mijn winkelmandje?
Ga naar het winkelmandje (rechtsbovenin) en bij het te verwijderen artikel wijzig je het aantal naar “0” (nul). Vervolgens klik je op “winkelmandje bijwerken” en klaar is Kees!


10. Ik heb een Belgische onderneming. Kan ik bij jullie bestellen?
Ja, dat kan zeker. Maar let op: neem voordat je bestelt contact met ons op via 010 737 0991of info@snoerboer.nl. We hebbben een geldig BTW-nummer nodig om een intracommunautaire levering te kunnen doen.



1. Welke betaalmethodes hanteert Snoerboer.nl?
IDeal, Paypal, AfterPay, Bancontact, Bankoverschrijving, Giropay, Mastercard, Sofort, Visa.


2. Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Ja hoor, dat kan. Kies bij het afrekenen voor de betaalmethode "Afterpay": met deze optie betaal je pas wanneer je de producten hebt ontvangen.


3. Wat als mijn betaling mislukt is?
ls je betaling is mislukt en je je bestelling wil doorzetten, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice per
mail of telefoon.


4. Kan ik mijn adresgegevens nog wijzigen na het ontvangen van mijn factuur?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Als je je factuur hebt ontvangen, betekent het dat je bestelling al naar je onderweg is. Wees er dus op alert dat je de gegevens direct goed invult!

Het verzendadres kan nog wel gewijzigd worden, zorg er dan wel voor dat je dit direct na plaatsing van je bestelling doet.


5. Kan ik achteraf nog btw terugvragen bij mijn intracommunautaire levering (BE)?
Nee, dat kan niet. Zorg dus dat je, vóórdat je bestelt, ons een geldig btw-nummer weten per mail. Alleen wanneer wij een geldig btw-nummer, kunnen wij het BTW-bedrag terugstorten.


6. Kan ik een kopie van mijn factuur ontvangen?
Ja hoor, waag er even een mailtje over naar info@snoerboer.nl en onze klantenservice helpt je verder.